[придобивки]COOLтия - Отмъстителите

Получих кутията още след Великден, но чак сега се наканих да пиша за нея. :) Съвсем наскоро откри Coolтия, темата беше Отмъстителите и не успях да се въздържа. Даже поръчах две, за да има и за приятеля ми. Бях прегледала предишните кутии и горе-долу знаех какво да очаквам. Ако си падате по подобни неща или следите проекта, сигурно знаете какво е съдържанието, но ето ги и моите впечатления от Отмъстителската кутия.
Обобщено, кутията съдържаше тениска, две значки, две тематични бисквитки и Фънко ключодържателче, опаковани грижливо, което си е важно, защото после за съжаление бързо счупих Чука на Тор. Като цяло, нещата ми харесаха, с изключение на тениската.
  
Ключодържателят категорично бе любимият ми предмет. Когато се прибрах вкъщи веднага го изкарах от кутийката, сещайки се, естествено, за Шелдън и отношението му към колекционерските играчки. Капитанът не е любимият ми герой и съм Отбор Айрънмен, но учудващо, именно филмите под неговото лого ми харесват най-много. Голям фен съм обаче на Фънко и винаги съм намирала стила с големите глави и внимателно преценени детайли за очарователен.
  
Следват бисквитите. Който ме познава, знае, че много обичам да пека и оценявам старателно направените сладкиши. Бисквитките тук бяха по-семпли, ръчно рисувани, но аз предпочитам това в сравнение с щампирана рисунка. Някак ми е по-уютно. Едната бисквитка беше обикновена, другата какаова и си бяха вкусни. За пореден път ми се прииска да си взема ядивен брокат и да се опитам да пресъздам Чука на Тор, но определено не е добра идея да финансирам тези си увлечения. Вместо това по-добре да се съсредоточа върху по-семплите си проекти за Стар Трек бисквити.
  
Значките също бяха симпатични, макар че не съм сигурна за какво ще ги ползвам. Може би ще ги сложа на някоя плажна чанта, или догодина ще ги префасонирам в мартенички. Ще гледам да им намеря някакво предназначение, защото са ми мили - както казах, падам  си по този чиби стил.
И накрая нека минем към тениската... която ми беше голямото разочарование в кутията. Бях прочела коментарите и предвидих да си взема най-малкия размер - S, така че като размер ми беше добре, въпреки че изобщо не се смятам за фина девойка. Изборът на картинка обаче ме разочарова, а качеството на щампата - още повече. Надявах се на някакво изображение, което да събере всички Отмъстители заедно (по възможност включително Черната вдовица, защо никой не я взима за нищо!!), а това дори не е точно логото им. А щампата е  доста ригидна, не особено приятна на пипане и се боя, че много бързо ще се повреди, дори и при ръчно пране. И сега гледам да не я сгъвам, за да не се напука.
  
Ако трябва да дам оценка на кутията, мисля че ще е 4 звезди от 5, ако ползваме същата система, както и при книгите. Нещата освен тениската ми харесаха, но тя си остава най-големия предмет в кутията. На редовния въпрос дали бих си поръчала пак, отговорът е да, ако темата ми хареса (например настоящата е League of legends, което е игра и съответно не ме интересува) и може би след няколко месеца, с надеждата тогава да са вдигнали нивото на тениските.   И ако имам финанси, естествено XD Това е още начинаещ проект и подлежи на усъвършенстване. А идеята за тематични кутии, книжни, фенски, ядивни и всякакви винаги много ме е радвала, така че се надявам и COOLтия да продължи да се развива.

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy