[challenge]Серийно предизвикателство

Здравейте, аз съм Топчо и съм сериен започвач.
Започвам поредици откакто се помня. За всяка завършена поредица съм почнала сигурно десет нови. Някои от поредиците съм влачила с години. Имам незавършени поредици дори от тези, които са в цялост издадени и преведени. Имам дори незавършени поредици, които съм купила целите, но още не са прочетени!

Има ли други членове на клуба на анонимните серийни започвачи?
Ако имате склонност все да ви привличат нови поредици, а срещате затруднения със завършването им, то това предизвикателство е за вас. Тук целта е да се четат книги от поредици, като всяка завършена серия носи допълнително точки.
Миналата година всъщност бе сравнително успешна за мен по това предизвикателство. Макар че завърших само една поредица (май), напреднах доста по някои други. Дано догодина вече ги доведа докрай!

Ако искате да видите пълните правила, може да кликнете на линка за Предизвикателството във форума или на спойлер тага точно отдолу, за да видите разгърнати правилата тук, в блога.

Кликнете за правила за Серийното предизвикателство
За това предизвикателство, четете книги от поредици! Точки и нива:
За всяка прочетена книжка ще получавате точки, съответно:
1 точка за всяка новела (разказ) към поредица или препрочетен том
2 точки за всяка прочетена книга, част от поредица
5 допълнителни точки при завършване на поредица (една поредица се брои за завършена ако са прочетени всички излезли досега книги, без да се броят новели и допълнителни издания)
Нивата са следните:
1 ниво: 20 точки
2 ниво: 35 точки
3 ниво: 50 точки
4 ниво: 65 точки
5 ниво: 80 точки
6 ниво: 100 точки
7 ниво: 120 точки
За преминаване от едно ниво на друго ще получите 3 допълнителни билетчета
За написано и отчетено ревю - 1 допълнително билетче

Повечето от поредиците, с които смятам да се заема, включват и препрочитане. Както споменах, някои ги влача от доста време и искам да си обновя впечатленията, преди да премина напред. Тази година активно препрочитах Пендъргаст и Пърси Джаксън и смятам да продължа. Други препрочитанки, които съм планувала са поредицата за Скълдъгъри и Левиатан.  От новите книжки пък на първо място съм хвърлила око на Индор и на още някои български поредици, които ме чакат.

Вас кои серии ви чакат?

Коментари

Популярни публикации от този блог

[book review] The Host/Скитница

Летен четатон

[readathon] Имало едно време... - Приказен четатон от bookfan.tasy